Pošto smo nekoliko meseci opisivali pojedine segmente ponude SezamaPro i novitete koje je sistem ponudio, vreme je da rezimiramo osnovnu Sezamovu Internet ponudu... | |
Dejan Ristanović |
|
SezamPro je najveći domaći on-line sistem koji, osim punog pristupa Internetu, nudi i obilje domaćih sadržaja u vidu veoma razvijenog konferencijskog sistema, probranog i dobro klasifikovanog softvera u javnom vlasništvu, dinamične Web strane i veoma posećenog podsistema za interaktivni razgovor (chat). |
Tri nivoa pretplate
SezamPro se opredelio za flat model pristupa: za fiksnu mesečnu sumu, pretplatnik dobija mogućnost da (u okviru dnevnih i mesečnih limita) koristi sve usluge sistema. U zavisnosti od potreba korisnika, postoje tri osnovna nivoa pretplate: SezamInternet, SezamClassic i SezamInternetStarter.
|
Korisničke prezentacije
Svaki korisnik SezamaPro, bez obzira na tip pretplate, ima pravo da postavi privatnu (nekomercijalnu) Web prezentaciji, kojoj će iz čitavog sveta moći da se pristupa navođenjem adrese www.sezampro.yu/~korisnik. Firmama je, naravno, potrebno nešto više, pa SezamPro nudi registraciju domena (u obliku firma.co.yu, firma.org.yu, firma.com, firma.net ili firma.org) i postavljanje Web prezentacije dužine do 15 MB na Web server. Firma ažurira svoju prezentaciju korišćenjem FTP protokola, onoliko često koliko je potrebno - za to se koristi SezamClassic nalog koji se dobija besplatno uz registrovani domen. Na isti nalog se preusmerava i sva elektronska pošta koja stiže na adrese bilo_šta@firma.co.yu, što znači da se uz prezentaciju dobija i neograničeni broj e-mail adresa. Za one kojima je potrebna opsežnija klasifikacija elektronske pošte i integracija postojećeg firminog e-mail sistema, tu je i mail relay servis.
|