U savremenom svetu nema efikasnog poslovanja bez primene modernih tehnologija, a Internet predstavlja centralnu tačku oko koje se razvija nova generacija softvera koju prati sufiks 2000. Zato PC Press i SezamPro od 2. do 6. oktobra ove godine, u atraktivnom ambijentu Grand hotela "Avala" u Budvi, organizuju seminar Internet 2000. U centru pažnje biće upravo korišćenje Internet tehnologija u firmama.
Prethodni uspešno organizovani Internet seminari pokazali su da većinu polaznika čine menadžeri, zainteresovani za globalno sagledavanje trendova i konkretnih mogućnosti primene Interneta, kao i inženjeri iz računskih centara velikih firmi, koji su zainteresovani pre svega za konkretnu primenu Internet tehnologija. Zato smo pripremili dva paralelna toka predavanja, uz povremene plenarne sesije. Učesnici Seminara biće u prilici da izaberu predavanja koja odgovaraju njihovom interesovanju i predznanju i tako prikupe upravo informacije koje su im potrebne. Pogled na YU Internet tržište pokazuje da broj individualnih korisnika stalno raste, infrastruktura napreduje, a firme su, sagledavajući potencijale Interneta, pripremile svoje Web strane, o čemu govori i činjenica da postoji preko 2000 domena sa sufiksom .yu. Čak ni tri najteža meseca u našoj novijoj istoriji nisu sasvim izgubljena: proširila se svest o značaju i dvosmernom karakteru svetske informatičke mreže (ne samo pasivno informisanje, već i plasiranje informacija u svet), pa su i ljudi koji ranije nisu imali mnogo kontakta sa računarima i komunikacijama poželeli da iskoriste potencijale Interneta. Širenje korisničke baze je odličan signal za sledeći korak: treba se pripremiti za optimalno korišćenje ne samo Interneta, već i Internet/intranet tehnologija u firmama. Internet tehnologije su u centru novih operativnih sistema i poslovnih programa, pa će za razumevanje i kreativnu primenu potencijala koje će nam staviti na raspolaganje Windows 2000 i Office 2000 biti potrebno ispravno sagledavanje trendova razvoja Interneta i njegovih servisa. Seminar Internet 2000 prati današnji trenutak razvoja globalne Mreže: velike firme i Internet provajderi se ujedinjuju, nastaju moćni portali koji omogućavaju svakom korisniku da izgradi svoj dom na Web-u, ali i firmama da taj dom na odgovarajući način marketinški pokriju. Virtuelne privatne mreže integrišu LAN-ove na raznim krajevima grada, zemlje ili sveta u jedinstveni sistem korišćenjem Interneta kao komunikacionog medija, a veće firme razmišljaju o korporacijskom provajdingu, kako bi svojim službenicima omogućile pristup kompanijskom informacionom sistemu. Poslovanje postaje distribuirano, zahvaljujući tome što biznismen može da preseli svoj desktop na Web i tako koristi resurse svog računara, firminog LAN-a i globalne Mreže sa svake tačke u svetu, komunicirajući sa saradnicima elektronskom poštom, glasom ili slikom.
Važna tema Seminara biće i predstavljanje novih generacija softvera - polaznici će upoznati Internet tehnologije na kojima je zasnovan budući Windows 2000, naučiti da publikuju informacije pripremljene u Office 2000 programima na mreži, sagledati potencijale aktivnih sadržaja, odnosno mogućnost da informacije iz baza podataka i tabela učine dostupnim kroz Web browser, uz punu selektivnost i zaštitu od neovlašćenog pristupa. Bavićemo se i pripremom Web prezentacije firme, ne samo u smislu alata koji se koriste pri izradi, već marketinškim koracima koje treba preduzeti da bi Web surferi stigli do vaše prezentacije, kao i načinima da se zadrži njihova pažnja i efikasno iskoristi njihovo prisustvo za promociju firme i plasman proizvoda. Pokušaćemo i da pogledamo u budućnost, razmatrajući planove velikih proizvođača softvera za naredne godine i korake koje treba preduzeti da bi se plan korporacijskog nastupa na Mreži prilagodio tehnologijama koje se danas tek naziru. |